Citat.

Titta först bakåt om du vill spå framtiden.
Konfucius (555 f.Kr-479 f.Kr)


Om man inte känner till det förflutna, förstår man inte nutiden och är inte lämpad att forma framtiden.
Simone Weil (1909-1943)

ProXtrader@hotmail.se
Följ mina investeringar på facebook!

onsdag 16 juni 2010

The dark future....

Så här tror jag framtiden ser ut för DJIA, jag räknar inte med några större uppgångar under lång tid framöver. C-vågen i Super Cycle verkar ta slut i slutet 2011 och därifrån börjar vår resa upp igen men det kommer att ta lång tid innan vi ser några 14.000p DJIA.
Detta är mycket extrem kurs på DJIA, men tekniskt ser vägen ut så här i stora drag - o det är det jag är intresserad av. Skriver som sagt om vad jag tror kommer att ske o det är fritt fram att tolka eller tycka annorlunda. Lägger ut denna "forcast" o sen får vi se hur rätt eller fel det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar