Citat.

Titta först bakåt om du vill spå framtiden.
Konfucius (555 f.Kr-479 f.Kr)


Om man inte känner till det förflutna, förstår man inte nutiden och är inte lämpad att forma framtiden.
Simone Weil (1909-1943)

ProXtrader@hotmail.se
Följ mina investeringar på facebook!

tisdag 20 juli 2010

Tiden talar emot



OMX: Tiden talar emot något större rally och vad vi kan vänta oss är möjligtvis att index går igenom trendkanalen o söker sig upp mot 1045p igen.
Nu är det ganska många aktier på Stockholmsbörsen som ligger under MA200 som jag tycker är ett ganska bra hjälpmedel för att se trendbrott för längre sikt.
Mycket av det gör att min syn på börsen som helhet visar svaghet o volymen i dom senaste uppgångarna har varit riktigt dåligt!
Uppmanar att ta det försiktigt med investeringarna tills marknaden visar vägen, jag kommer att meddela om vart den är påväg direkt jag ser det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar