Citat.

Titta först bakåt om du vill spå framtiden.
Konfucius (555 f.Kr-479 f.Kr)


Om man inte känner till det förflutna, förstår man inte nutiden och är inte lämpad att forma framtiden.
Simone Weil (1909-1943)

ProXtrader@hotmail.se
Följ mina investeringar på facebook!

tisdag 2 mars 2010

Slut för säsongen...

Hej alla där ute som har följt min blogg.

Jag kommer under det närmsta halvåret befinna mig utomlands vilket leder till att jag inte kommer skriva något i min blogg, ivarjefall inte lägga ut några analyser.
Bloggen hade i slutet ca 230 läsare i snitt per vecka.

Återkommer längre fram, och kanske har mina 5700 punkter på DJIA infrias då?
På återseende o trada lugnt...

//ProXtrader

4 kommentarer:

  1. Tack för denna gång,trist att du skall sluta skriva....
    En sista önskan,vad tror du om dollarn håller den på att krokna eller skall vi upp snart?
    Ha det bra!
    penti

    SvaraRadera
  2. Tjena, dollarn känns lite svag - kan bara hålla med.
    Men det är pågrund av att marknaden står i ett vägskäl, om DJIA orkar en våg 5 formation kommer det att påverka dollarn i negativ riktning.
    BLir resan söderut kommer dollarn att stärkas kraftigt, åtminstone till 8 kr.
    Bevaka 10.720 punkter på DJIA, bryts denna punkt blir siktet 11.300 punkter.
    Bevaka dollarn på 7.18 kr, bryts denna testas 7.02 igen.
    Det är det enda jag kan säga för tillfället.
    Jag ska försöka att skriva några inlägg i månaden men kommer inte att ha tillgång till analysprogrammet varför jag inte kan lägga ut bilder. Tycker oxå att det är synd...

    Ni får ha det bra alla ni som har följt bloggen

    SvaraRadera
  3. Tack för att du vill återkomma behöver inte va så märkvärdigt,kommer att gå in å kolla då och
    då,följer dollarn....,om spanien,englands ekonomi rasar hur påverkar det dollarn då?
    mvh/penti

    SvaraRadera
  4. Penti, om Spaniens o Englands ekonomi rasar påverkar det direkt världens marknader - o folk flyr till säkrare tillgångar som tex dollar o guld.
    Då kan du sälja dollarn för 10 sek om det händer.

    SvaraRadera